Luftoni mplakjen me vitaminë D

 VITAMIN_D

Disa minuta qëndrimi në dritën e diellit e ndihmon trupin tuaj të krijojë vitamin D aq sa i duhet.

A është kjo keq për lëkurën tuaj derisa plakeni?
Jo, nëse nuk e teproni, shumë ekspertë thonë, dhe përfitimi mund të jetë shumë i madh.

Më shumë se gjysma e të gjitha grave mendohet se kanë mungesë të vitaminës D, dhe studimet e fundit nga Universiteti Xhon Hopkins vërtetojnë se mos marrja e mjaftueshme e vitaminës D e rrit rrezikun e vdekjes për 26 %.

Prandaj, për këtë arsye ja vlen të kontrolloni nivelin e vitaminës D me një test të thjeshtë gjaku. Nëse e keni nivelin e ulët, hani më shumë ushqime të pasura me vitamin D, mish peshku si salmon dhe tuna, drithëra të ngurtësuar dhe lëng portokalli.

Gjithashtu konsultohuni me mjekun për ushqimet plotësuese.

 ©bukuri.com

About the Author

Bukuria has written 121 stories on this site.

Write a Comment

Gravatars are small images that can show your personality. You can get your gravatar for free today!

Copyright © 2010 ~Bukuri.com~. All rights reserved.
Powered by WordPress.org, Custom Theme and ComFi.com Calling Card Company. Mundesuar nga Lirent Studio


Nuk lejohet kopjimi, perdorimi apo riprodhimi i paautorizuar - Te drejtat e perdorimit